Kolibri ulkoistus
Mitä Kolibri ulkoistuspalvelu tarkoittaa?
Palvelun ytimessä on käytettävyys, jatkuvuus ja tietoturva.
Palvelussa asiakas antaa käyttäjien tuen VM IT:n ylläpitoon. Palvelu kattaa aina käyttäjien päätelaitteet (työasema ja mobiililaitteet) lisensseineen, käyttäjätuen sovitusti sekä tietoturva- ja varmistusratkaisut sovitulla laajuudella.
Kolibri ulkoistuspalvelu muuntuu ja laajentuu tarpeen mukaisesti.
Palveluun voidaan lisätä mm. palvelinten, erilaisten pilviratkaisuiden, verkon aktiivilaitteiden ja kolmansien osapuolien ratkaisuiden ja ohjelmistojen sekä sovellusten tuki sovitulla tasolla.
Kolibri ulkoistuspalvelun periaatteitamme
Valvomme
Valvomme ja tuemme palvelua sekä ohjelmallisesti että laitteiden avulla
Reagoimme
Reagoimme poikkeustilanteisiin sovitusti
Ennakoimme
Ennakoimme ja ehkäisemme ongelmatilanteita
Tarjoamme
Tarjoamme ja valvomme tietoturvaa sekä jatkuvuutta
Kartoitamme
Ympäristömme ja ratkaisumme tarjoaa perustan monipuolisille ja moderneille tietotyöratkaisuille skaalautuvasti. Teemme kartoituksen aina ennen ulkoistuspalvelun aloittamista
Kiinnostuitko?
Kerromme mielellämme lisää. Laita viesti ja asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.
Lisää aiheeseen liittyvää
Microsoft 365 ja ylläpito
Tietotyön muutos, tietoturva ja tekoäly ovat silmillämme ja korvissamme yhä useamm…
Tietohallinnon ja IT:n kehittäminen palveluna
Julkaisemme sopimusasiakkaillemme uuden palvelun, joka on suunnattu erityisesti Mi…
Modernin tietotyön ja toimivan IT:n yhteistyö
Edellisessä artikkelissamme viime viikolla puhuimme siitä, mitä on moderni tietoty…