Service Desk

avainlippu

Service Desk on toimintamme sydän

Service Desk on toimintamme sydän, jossa asiakaspalvelumme saa kasvot ja äänen.

Olemme ylpeitä siitä, että koko Service Desk henkilökuntamme on omia työntekijöitämme, joilla on pitkä kokemus asiakaspalvelusta ja asiakkaiden kanssa samaa kieltä puhumisesta.

Service Deskimme osallistuu sopimusasiakkaiden ympäristön valvontaan, päivityksiin ja tekee pienkehitystä akuuttien reagointien lisäksi. Toimimme monikanavaisesti ja reagoimme nopeasti.

Service Deskin tukena toimii asiantuntijaryhmämme, joka auttaa asiakkaitamme vaativissa teknisissä muutoksissa. Mittaamme Service Deskin toimintaa ja ratkaisukykyä päivittäin.

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää. Laita viesti ja asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.

OTA YHTEYTTÄ

Lisää aiheeseen liittyvää

Tietohallinnon ja IT:n kehittäminen palveluna
Vertti kannon takana

Tietohallinnon ja IT:n kehittäminen palveluna

Julkaisemme sopimusasiakkaillemme uuden palvelun, joka on suunnattu erityisesti Mi…

5.10.2023 14:45 1 min read
Modernin tietotyön ja toimivan IT:n yhteistyö
Moderni tietotyö

Modernin tietotyön ja toimivan IT:n yhteistyö

Edellisessä artikkelissamme viime viikolla puhuimme siitä, mitä on moderni tietoty…

26.10.2022 13:50 2 min read
Mitä tarkoitetaan modernilla tietotyöllä?
Moderni tietotyö

Mitä tarkoitetaan modernilla tietotyöllä?

Moni meistä törmää tähän termiin usein. Tämän päivän työelämässä teemme lähes kaik…

19.10.2022 13:10 1 min read