Service Desk

avainlippu

Service Desk on toimintamme sydän

Service Desk on toimintamme sydän, jossa asiakaspalvelumme saa kasvot ja äänen.

Olemme ylpeitä siitä, että koko Service Desk henkilökuntamme on omia työntekijöitämme, joilla on pitkä kokemus asiakaspalvelusta ja asiakkaiden kanssa samaa kieltä puhumisesta.

Service Deskimme osallistuu sopimusasiakkaiden ympäristön valvontaan, päivityksiin ja tekee pienkehitystä akuuttien reagointien lisäksi. Toimimme monikanavaisesti ja reagoimme nopeasti.

Service Deskin tukena toimii asiantuntijaryhmämme, joka auttaa asiakkaitamme vaativissa teknisissä muutoksissa. Mittaamme Service Deskin toimintaa ja ratkaisukykyä päivittäin.

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää. Laita viesti ja asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.

OTA YHTEYTTÄ

Lisää aiheeseen liittyvää

Aamukahvilla - Mikko Pietilä, Cisco

Aamukahvilla - Mikko Pietilä, Cisco

Aloitimme uuden videosarjan, Aamukahvilla, jossa käymme aamukahvikeskustelua eri v…

28.5.2024 16:36 1 min read
Microsoft 365 ja ylläpito
Verttijapähkinä

Microsoft 365 ja ylläpito

Tietotyön muutos, tietoturva ja tekoäly ovat silmillämme ja korvissamme yhä useamm…

23.1.2024 14:45 1 min read
Tietohallinnon ja IT:n kehittäminen palveluna
Vertti kannon takana

Tietohallinnon ja IT:n kehittäminen palveluna

Julkaisemme sopimusasiakkaillemme uuden palvelun, joka on suunnattu erityisesti Mi…

5.10.2023 14:45 1 min read