Service Desk
Service Desk on toimintamme sydän
Service Desk on toimintamme sydän, jossa asiakaspalvelumme saa kasvot ja äänen.
Olemme ylpeitä siitä, että koko Service Desk henkilökuntamme on omia työntekijöitämme, joilla on pitkä kokemus asiakaspalvelusta ja asiakkaiden kanssa samaa kieltä puhumisesta.
Service Deskimme osallistuu sopimusasiakkaiden ympäristön valvontaan, päivityksiin ja tekee pienkehitystä akuuttien reagointien lisäksi. Toimimme monikanavaisesti ja reagoimme nopeasti.
Service Deskin tukena toimii asiantuntijaryhmämme, joka auttaa asiakkaitamme vaativissa teknisissä muutoksissa. Mittaamme Service Deskin toimintaa ja ratkaisukykyä päivittäin.
Kiinnostuitko?
Kerromme mielellämme lisää. Laita viesti ja asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.
Lisää aiheeseen liittyvää

Asiantuntijamme kertoo: Microsoft 365 yrityksille
Cloud System Specialistimme Vertti Airaksinen avaa tässä artikkelissa tarkemmin, m…

Asiantuntijamme kertoo: Copilot-agenttien mahdollisuudet ja ominaisuudet
IT-asiantuntijamme Jere Lämsä avaa Copilot-agenttien saloja.

Kun turvallisuuden käsite muuttui
Vuosi 2024 oli tietoturvan osalta synkkä. Maailmanlaajuisesti kyberhyökkäykset eiv…