Service Desk

Service Desk on toimintamme sydän

Service Desk on toimintamme sydän, jossa asiakaspalvelumme saa kasvot ja äänen.

Olemme ylpeitä siitä, että koko Service Desk henkilökuntamme on omia työntekijöitämme, joilla on pitkä kokemus asiakaspalvelusta ja asiakkaiden kanssa samaa kieltä puhumisesta.

Service Deskimme osallistuu sopimusasiakkaiden ympäristön valvontaan, päivityksiin ja tekee pienkehitystä akuuttien reagointien lisäksi. Toimimme monikanavaisesti ja reagoimme nopeasti.

Service Deskin tukena toimii asiantuntijaryhmämme, joka auttaa asiakkaitamme vaativissa teknisissä muutoksissa. Mittaamme Service Deskin toimintaa ja ratkaisukykyä päivittäin.

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää. Laita viesti ja asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.

OTA YHTEYTTÄ

Lisää aiheeseen liittyvää

Asiantuntijamme kertoo: Vinkit onnistuneeseen IT-projektiin

Asiantuntijamme kertoo: Vinkit onnistuneeseen IT-projektiin

Rauno Välimaa, Head Of PMO kertoo kokemuksiaan ja jakaa vinkkejä siihen, miten pro…

16.6.2025 15:39 5 min read
Asiantuntijamme kertoo: Microsoft 365 yrityksille

Asiantuntijamme kertoo: Microsoft 365 yrityksille

Cloud System Specialistimme Vertti Airaksinen avaa tässä artikkelissa tarkemmin, m…

9.6.2025 11:18 4 min read
Asiantuntijamme kertoo: Copilot-agenttien mahdollisuudet ja ominaisuudet

Asiantuntijamme kertoo: Copilot-agenttien mahdollisuudet ja ominaisuudet

IT-asiantuntijamme Jere Lämsä avaa Copilot-agenttien saloja.

3.6.2025 12:44 3 min read