Service Desk

Service Desk on toimintamme sydän
Service Desk on toimintamme sydän, jossa asiakaspalvelumme saa kasvot ja äänen.
Olemme ylpeitä siitä, että koko Service Desk henkilökuntamme on omia työntekijöitämme, joilla on pitkä kokemus asiakaspalvelusta ja asiakkaiden kanssa samaa kieltä puhumisesta.
Service Deskimme osallistuu sopimusasiakkaiden ympäristön valvontaan, päivityksiin ja tekee pienkehitystä akuuttien reagointien lisäksi. Toimimme monikanavaisesti ja reagoimme nopeasti.
Service Deskin tukena toimii asiantuntijaryhmämme, joka auttaa asiakkaitamme vaativissa teknisissä muutoksissa. Mittaamme Service Deskin toimintaa ja ratkaisukykyä päivittäin.
Kiinnostuitko?
Kerromme mielellämme lisää. Laita viesti ja asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.
Lisää aiheeseen liittyvää

Tietohallinnon ja IT:n kehittäminen palveluna
Julkaisemme sopimusasiakkaillemme uuden palvelun, joka on suunnattu erityisesti Mi…

Modernin tietotyön ja toimivan IT:n yhteistyö
Edellisessä artikkelissamme viime viikolla puhuimme siitä, mitä on moderni tietoty…

Mitä tarkoitetaan modernilla tietotyöllä?
Moni meistä törmää tähän termiin usein. Tämän päivän työelämässä teemme lähes kaik…